Friday, February 15, 2008

Juhlahumua

10 päivän hiljaisuuden jälkeen ilmoittaudun...
Viime viikko: Rankka, päätä särki 7 päivänä enemmän ja vähemmän. Liian monta kertaa enemmän.
Tää viikko: Rankka, hulinaa ympärillä kovasti. Kuunteluita, eilen penkkarit ja tänään wanhojen päivä. Neuletapaaminen jäi väliin, koska olin varannut hierojan niin, että pääsin sieltä kun tapaaminen alkoi, niin en sit lähteny ajamaan puolta tuntia tapaamiseen...

Melko haikeat fiilikset oli tänään kun katteli niiten wanhojen tanssimista. Vasta hetki sittenhän mäkin siellä koreilin hienossa (omatekemässä!) puvussani ja nyt jouduin oottamaan opettajien valssiin asti. :S Vieläpä pelästyin, että mut oli jätetty listasta pois kun mun pari oli valokuvassa vielä kun kaikki muut lähti valumaan tanssilattialle. ;)
Kyllä penkkaripäivänäkin tuli haikeiltua, mutta jotenkin tää päivä oli pahempi. Mun wanhojentanssipari meni kuukaus sitten naimisiin. Ja ihan kun se tanssipäivä olis ollu eilen.

Mutta palataas tähän päivään ja koitetaan tehdä siitä mukava ja ikimuistonen...
Samainen kollega, joka aiemmin yllätti ruotsinkielisellä kirjalla, yllätti viime viikon lopulla taas ja toi villalankoja! Äitinsä oli siivonnut lankavarastojaan. Tekaisin niistä alkupaloiks Utopia-pipon. Vaikka ohjeistus oli tehdä kummilapsille tms jotain, niin ajattelin laittaa hyvän kiertämään ja tehdä SPR:n kampanjaan jotain. Niin että eiköhän tuokin lähde johonkin kauemmas sitten.

Tänään mennään opejen kanssa ulos syömään. Ensin tuntu, että no joo, mennään vaan, mutta nyt mä oon aika innoissani jo lähtemään johonkin. Yleensä oon ihan hirvee kotikissa... Kaivoin jopa lämpörullat vaatehuoneen kätköistä! Karaokea olis kiva päästä laulamaan... Vaikka se nyt ei kuulukaan illan suunnitelmaan.

Jaa, nyt tuli tukos runosuoneen. Palaan kun tulee lisää asiaa. Viikonloppuja!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home