Saturday, January 19, 2008

Hups!

Naapurikoulu haastoi meidät läski- ja liikuntakisaan. Ensin mun piti mennä vaan liikkumaan, että läskiä tiputtavat saa extragrammoja, mutta kävin kuitenkin punnituksessa perjantai-iltapäivän ratoks kun pari tosi innokkaan olosta kollegaakin meni. Kovasti mä oon aina tällasia tempauksia koittanu välttää, kun pelkään niiten aiheuttavan stressiä mulle, mutta nyt mentiin... Alotin tempauksen käymällä kolmannen kollegan kanssa kebabilla! :D! Mutta toisaalta, illalla toinen näistä kahdesta ensimmäisestä kävi mun kanssa sauvakävelyllä. Kisa-aika kestää 22.2. asti ja siitä seuraavana päivänä on:
Finlandia-hiihto, joka on ihan oma tempaus ja lenkillä tuli puhetta sen pituudesta. Torstaille näytti olevan päivätty lehdistötiedote, jossa kerrottiin matkan olevan "vaan" 50km. No, näillä kilometreillä (0km) se on riittävä.

Puikot on nyt vähän niinku lomalla. Tekeleet (Easy-paita ja Fabel-sormikkaat) makaa kyllä keskellä lattiaa, mutta enpä oo saanu tehtyä viikon aikana kun yhden sormen. Pientä askartelua on aiheuttanut se, että oon tökkiny (rakenne) kynsiäni [aka tekarit] mihin sattuu ja on tullut sellasia kulmia, että oon joutunu fiksailemaan niitä ite ja välillä vaan istun ja ihmettelen niitä. (seko?) Eilen piti olla huoltoaika, mutta tekijä olikin kipee ja aika siirty maanantaihin. Toivottavasti tauti menee ohi siihen mennessä!

Labels: , ,

1 Comments:

At 6:19 PM, Blogger Tiuku said...

Jaa,hassu tuo koulujen välinen kilpailu.
Olisi hauska nähdä miten Easystä tekemäsi villapaita etenee, millaisiin raidoituksiin päädyit?
Minulla loppui lanka kesken,(tosi harmi) joutuu lähtemään lankaostoksille. *Hymy*
Mukavia liikunta intoiluja ja paljon putoavia grammoja/kiloja liikunta kilpaan. Toisella koululla kuulemma uho on kova ja voitosta kisataan!
Terkkuja.

 

Post a Comment

<< Home