Monday, January 14, 2008

WAU! Päivä tehty!

Mä olen otettu! Kiitos Marjut!
Ohje tähän:
"Palkinnon voi jakaa eteenpäin 10 henkilölle, joiden blogit tuovat hyvää mieltä ja inspiraatiota ja tekevät elon Blogistaniassa onnelliseksi. Ilmoita palkinnosta heille kommentilla, jotta he voivat jakaa sitä eteenpäin. Varaudu siihen, että voit saada palkinnon useita kertoja."


Eilen illalla manailin tätä tunnustusta, kun NIIN monta kertaa on pitänyt lukea jotain tyyliin luen niin montaa blogia etten osaa päättää... Niin mä nyt en sitten varmaan voi olla laittamatta tätä eteenpäin. Täältä siis pesee ja linkoaa:
Nienor, Tikru, Villasukka, Neulova lehmä, Tuupa,
Tuulia, Tiuku, Katiija, Anne, Mervi. On toki paljon muitakin, mutta nämä nyt tähän listaan...

Villapaitaakin on tehty, vartalo-osa on kohta kainaloissa. MUTTA: Mulla ei ole oikean kokoisia sukkapuikkoja. Ei tuolla lyhyellä pyöröllä varmaan oo mukavaa väsätä hihoja... Täytynee käydä perjantaina ostoksilla... Taas. :) Kerroinko jo edellisessä postauksessa, että on tosi kivaa sutia tollasilla isoilla puikoilla menemään?!?!?
Nyt lähen sutimaan kemiaa...

4 Comments:

At 7:22 PM, Blogger tikru said...

Kiitos :)

 
At 8:26 PM, Blogger Villasukka said...

Kiitos syrämestä!

 
At 10:09 PM, Anonymous Anonymous said...

Kiitos! Olen otettu :)

 
At 11:10 PM, Blogger Pirkko said...

Kiitos! Olet ihana!

 

Post a Comment

<< Home