Tuesday, October 16, 2007

Voi hyvänen aika...

Se hylly oli täynnä Fabelia... Ja Fortissima sockaa, ja Silkegarnia... Onneks mä en ostanut koko hyllyä. Parit puikot piti saada, koska neuletakki ei muuten varmaankaan valmistu. (eipä, nyt ainakin vauhti on kova) Ja pienemmät puikot tuota Fabelia varten. Onhan mulla sellaset tavispuikot tota kokoa, mutta ne ei oo niin hyvät esim. koevalvonnassa. :) Kilisevät mokomat.


Siis mitä mä tein? Olin neuletapaamisessa Lahdessa, Lankakauppa Heinissä. Oli kivaa nähdä uusia neulojia! Mä sain kysyttyä jopa yhden blogin nimen - ja unohdin sen ennen kuin pääsin edes kotiovesta sisään... (nyt näyttäisin noloa naamaa, jos muistaisin sellasen hymiön...) Mutta kommentteihin voi kertoa, missä kannattaisi vierailla...

Tänään jäi kyllä muut kun langanjuoksut tekemättä, mutta nyt on taas välineitä jos jonkinmoiseen sporttailuun. Uus sählymaila ja kävelysauvat. Tai siis mitenniin uudet, kun ne on mun ensimmäiset omat??? Mutta pointti selvä. Nyt tarvii enää ulkoiluttaa niitä. (lähtönumero on muuten 3300...)

ps. Mulla on lankaa 21972m eli 8435g. Pitäisköhän ottaa tavotteeks, että Finlandia-päivänä lankaa on yhtä monta metriä, kun hiihto on pitkä? ;)

Labels: ,

1 Comments:

At 12:38 AM, Blogger mursuliina said...

hei oli kiva nähdä :) ensi kerralla taas uudestaan toivottavasti! siis se blogihenkilö olin minä... :D viimeaikoina ei vaan ole ollut paljon blogiin asiaa, joten on ollu hiljaista. jospa kohta piristyisi taas, kun neuletukko alkaa aueta.

 

Post a Comment

<< Home