Wednesday, January 02, 2008

Mahtavuutta!

Tästä kirjasesta piti kertomani. Työkaveri toi joululomalta tuliaisina kirjaston poistosta mulle neulontakirjan! :) Olen otettu.


Vähän muuta... Tänään on ollu kakka päivä, kun aamulla jo särki päätä. Päivä meni jotenkin koulussa ja lenkillekin (jalkaan tuli rakko) menin vielä suoraan tuntien jälkeen, mutta sitten särky tuli takasin. Otin sitten kunnon tropit ja päiväunet. Nyt ei taatusti illalla nukuta. Ja sitten se toinen, että erityisesti migreenipäivinä tuntuu, että ainoo, mikä musta on siellä tunnilla, on kroppa ja paperit (eikä nekään aina kaikki) eikä ajatus luista yhtään. Koita siinä sitten olla puhumatta läpiä päähän... Tänäänkin tuli taas jotain sairaan fiksua päästeltyä ja sitten aina kotona ottaa pannuun, että enkö mä koskaan ajattele, mitä sanon?!?!? Ei mulla itsetunto maassa ole, ei... -pä! Kun tuntuu, ettei tuu edes itsestäänselvyydet mieleen sillon kun pitäis. rumasana.

Mutta koitan keskittyä paremmin taas seuraavalla kerralla.

Eilen sain sormikkaan neulomisen siihen pisteeseen, että tein jo etusormen. Ohjeessa luki, että joka puikon lopussa pitäis neuloa 2 oikein etureunasta yhteen. Mä neuloin puikkojen alussa. Ihmettelin, että onpa hassu kavennus, kun muuten sama kun mitä yleensä teen, mut ei näytä samalta... Ei menny eilenkään vahvasti.
Onneks tää viikko on lyhyt, ei rasitu liikaa heti loman jälkeen. :)

2 Comments:

At 7:27 PM, Blogger Tiuku said...

Hei,vihdoin löysin blogiisi! Olen kauppa reissuilla yrittänyt kuikuilla josko satuttaisiin samaan aikaan, luulisi nimittäin että näin pienessä kylässä ei ole mahdollista mennä kovin monesti ristiin.
Noh, mutta kiva blogi sinulla. Ihan kaikkea en vieläe ehtinyt lueskella, lapset pyrivät jaloissa.
Terkuin Anna

 
At 3:54 PM, Blogger katjaii said...

Kaipailinkin sua tuolla aiemmin... Kiva kun löysit tänne! :) Nähdään tiistaina!

 

Post a Comment

<< Home