Wednesday, October 31, 2007

Lomat lusittu...

...ja jo alkaa olla vähän väsy. Mä puhun ihan liikaa ja mun täytyis pysyä vireänä seuraamassa sanomisiani, mutta mä en kykene. Onhan moni sanonu, että eka vuosi on selviytymistä, mutta en mä halua selviytyä, mä haluan olla hyvä! Tästä tuloksena on se, että kohta en tiiä oonko selviytymisen tasollakaan...

Mukavampaa:
  • Neuletakissa on jo takakappale ja kohta toinen etukappalekin!
  • Mulle on muuttanut reippaasti yli kilo uutta lankaa loman aikana!
  • Tänään on tilipäivä!
  • Mä pääsin lomalla käymään Jyväskylässä!
Jyväskylästä lisää: Mun piti siis loman aikana hoitaa kuntoon se asia, että mun gradua ei ollut painettu, vaan se oli olemassa pelkästään bitteinä ja printattuina läjinä mulla ja tarkastajilla. Siitäpä sain hyvän syyn matkustaa Jyväskylään. En oikein osannut päättää, minä päivänä lähtisin mutta sitten putkahti tieto, että neuletapaaminen järjestetään Jykylässä torstaina mun lomaviikolla. Se oli sitten siinä.
Aamupäivä piti luonnollisesti viettää asioita hoidellen ja ruokaa tankaten. Shoppaillakin ehdin vähän. Anttilasta löytyi kampanjalankoja, Fiestaa (muovia) ja Sonjaa. Tuli mieleen viime talven (tai toissa-) paniikki Fiestan loppumisesta, niin ostin sitä varmuuden vuoks 4 kerää. Katsotaan, mitä muotoutuu. Toisella puolella hyllyä oli Sonjaa, melkein kokonaan muovia, mutta väri oli niin kiva, että iskin kiinni kun sika limppuun. 7 kerää lähti mukaan.
Neuletapaaminen järjestettiin lankakaupassa, Pellavaisessa, ja sieltä ostin mukaani neljä kerää Dropsin Alpakkaa. Alemmassa kuvassa näkyykin vain toinen violetin sävy, eikä siitäkään mitään selvää saa, mutta tiedättehän tämän pimeän vuodenajan, aina ei vaan kuvat onnistu. Jos saisin jossain välissä aikaiseksi, niin laitan paremman. (todennäkösesti en saa...)


Siinä sitä Alpakkaa olis... Ja vähän muutakin.


Tässä on mun tuotos. Vihdoin. Kun ton sai käteen, alkoi vasta tuntua, että on oikeesti valmistunut. Vaikka onhan mun maisteroitumisesta jo kohta puol vuotta. Langat siis Fiesta, Sonja ja Alpaca.

Tänään kävin taas kässäluokassa kerimässä yhden Merinosilk-vyyhdin. Pääsee äiteekin neuloskelemaan. Tytöt oli siellä vaihteeks ihmeissään, miks mä meen sinne. Mutta eiköhän ne kohta totu siihen, että muhun voi törmätä melkein missä vaan siinä talossa. :)
Nyt mä koitan tehdä jotain muuta kun avautua...

2 Comments:

At 5:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Voi, mieletön ahaa-elämys, tajusin yhtäkkiä kuka sinä olet... Siis viime kesän tapaamisesta :)

 
At 5:36 PM, Blogger katjaii said...

Hyvä hyvä! Parempi myöhään kuin ei silloinkaan! :)
Täällä sitä opetellaan opettelemaan. Välillä on näitä päiviä, mutta onneks oppilaat on ihQuja...

 

Post a Comment

<< Home