Wednesday, December 26, 2007

Joulun jälkeistä elämää

Oliko kivaa lähteä heti ekana päivänä alennusmyynteihin? EI. Aamu meni ihan hyvin, mutta silloin ei vielä ollutkaan läheskään kaikki kaupat auki... Myöhemmin tuli ahdistusta kun oli niin paljon ihmisiä joka paikassa. Joku toinen kerta paremmalla tuurilla.

Palataan mieluummin jouluun:
Tein anopille Viron villasta joululahjaks Revontuli-huivin. Aloitin edellisen viikon tiistaina Paon katselua vältellessäni. Ripeetä toimintaa kerrankin. :) No, kyllä sitä tikutettiinkin jokaisessa mahdollisessa välissä.


Ennen huivin puikoille pääsyä piti tehdä paniikkireaktiona vauvelille stay-upit. :) Kaveri pullautti vauvan vähän etukäteen ja minä onneton olin koko ajan 110%-varma, että se olisi poika ja katselin omasta villatakista jäänyttä sinistä Woolia, että tosta sitten joululomalla töppöset pojalle... (Villatakkia ei ole vilautettu täällä, koska sitä pitää vielä modata... ainakin pingottaa helmaa...)


Toisetkin pienet sukkaset tuosta samasta Seiskaveikasta tekaisin, mutta ne unohtui kuvata. Koitan huijata tyttösen joskus vilauttamaan jalkojaan mulle että saan kuvan.

Ja mä sain Joulupukilta valovirkkuukoukun ja lahjakortin Lankakauppa Heiniin! En vielä tänään käynyt ostamassa mitään. Kai mä kilttikin olin ollut, kun muita lahjoja oli mm. rannekoru, Muumipappa-muki, pehmolelu-Ihaa, suklaata, hiustenhoitotuotteita, Olipa kerran elämä -dvd-boxi, Jokapoika-paita, raha-arpoja ja rahaa.
Itse ostin vielä kerraston ja sukset. Kun nyt tulis vaan lunta, että pääsis hiihtämään! Koko ajan sanon, että on hirveen rankkaa sit lähteä sinne Finlandiaan, jos ei oo hiihtäny ollenkaan ennen sitä, mutta eiköhän tää juttu mene niin, että jos mä en pääse hiihtämään, niin ei sitä Finlandia-latuakaan saada tehtyä! Plääh. Tulis talvi, tää yli kolmen kuukauden lokakuu on liian rankka!

1 Comments:

At 12:13 AM, Anonymous Anonymous said...

Hieno Revontuli! Joo, sais sitä lunta alkaa tulla, tai hiihdot jää yhtä vähiin kuin viime talvena. Nimimerkillä "Hiihdin viime talvena noin 90 km, josta 50 km Finlandiassa" :)

 

Post a Comment

<< Home