Tuesday, April 07, 2009

Kptyhuivi


Lanka: Kamena 200+ grammaa
Puikot: 4,5 mm niklatut Addit

Nyt on kptyhuivi valmis. Tai no, tunnustan, että jäi kaks lankaa päättelemättä enkä oo saanu aikaseks päätellä niitä senkään jälkeen kun asia huomattiin...

Mulle tulee huomenna vieras... Siskon kissa muuttaa pääsiäisen yli mun luo hoitoon. Saas nähdä kuinka tullaan juttuun. Ja kuinka paljon kissakuvia tänne pukkaa tona aikana. Tuntuu ihan hassulta ottaa se tänne, kun oon niin tottunu ettei täällä tarvi juuri pitää huoli kun itestään, mut nyt täytyy ainakin pari kertaa muistaa ruokkia kissaa... No, kaipa tuo kertoo, jos menee nälkä liian isoks. Ja kyllä, on meillä kotona ollu kissoja, mutta mulla ei oo ikinä ollu kissaa tällasissa "kaupunkioloissa" niin mua suoraan sanottuna vähän jännittää mitä siitä tulee. Loppuuko oman kissan haluaminen siihen paikkaan vai tuleeko kuume pahemmaks? Se nähdään viikon sisään.

Nyt takasin hommiin, vaikka on niitä tässä pakerrettukin. Olin vaan perjantaina kipeenä ja nyt tuntuu että sen takia kaatuu iso kasa juttuja niskaan ja vanhojakin on painamassa niin, etten tiedä miten ens yönä nukuttaa. Toivottavasti edes muutaman tunnin sais hyvää unta aikaseks.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home