Thursday, November 13, 2008

Ihmejuttuja

Maailma on todella kummallinen paikka...

Oon käyny samalla ratsastustunnilla hiihtolomasta asti (tosin kesällä oli tauko) ja koko ajan miettiny, että onpa toi yks nainen tosi tutun olonen. Tänään jäätiin parkkiksella juttelemaan, niin selvis, että sama nainen on ollut sillon vuonna nakki mun 4H-ohjaajana! Toi on huvittavaa, kun miettii kaikkia omia entisiä opeja ja kerhonvetäjiä mitä on ollu... Ne on kaikki tuntunu sillon tosi aikuisilta ja ehkä jopa vanhoilta. NYT ne on ihan samanikäsiä kun sillon -tai oikeestaan nuorempia! :) Niin jotenkin ei osannu ollenkaan kuvitella, että kyseessä vois olla sama tyyppi.

Ja mä sain tänään omenan. :) (kaks...)

No sit edellisessäkin postauksessa mulla oli jo yks hyshys-juttu, ja se on edelleen vaiheessa, joten en mä siitäkään kerro enempää kun sen, että kun jotain asiaa haaveilee, niin sit vaan muut ihmiset tahtomattaan vaikuttaa siihen, että saattaa haave toteutua.

Mitkä neuleet?!?! Ööööö... Menin eilen kouluun uus Zetor-huivi kaulassa, vaikka siit ei ollu edes langanpäät päätelty! Ja sinne se sit unohtu. Kunnon kuvaakaan ei vielä ole.
Ostin tiistaina KnitPicksin sukkapuikkosetin, mutta sitä en oo ehtiny vielä korkata. Enhän mä voi puolessavälissä oleviin sukkiin kesken vaihtaa puikkoja eri värisiks, kun menee rytmi, ja yks "mallitilkku" pitäis saada valmiiks. Se on vaan mielettömän tylsä tällä hetkellä...

Kyllä mä vielä teen oikeankin postauksen, kuvineen kaikkineen -ja outoinen tapoineni... Eikun odottamaan! :)

Labels: ,

1 Comments:

At 10:31 AM, Blogger Tupuna said...

???????????????
Hyväää viikonloppua :)

 

Post a Comment

<< Home