Monday, May 12, 2008

Faabio

Hyvin kävi, kiitos kommenteista!

Sillä on jo nimi. Se on Faabio, kahdella aa:lla. :) <3
Polvikin paranee aika hyvin. Eiköhän sillä taas kohta juoksennella ihan hyvin pitkin puskia.
Oikeastaan mulla ei ollut mitään muuta asiaa, kunhan tulin huutelemaan kun oon ihastunut uuteen ystävääni... Oon mä neulonu, hihatinta/boleroa, joka piti olla valmis jo talvella. Mut jos sitä kehtais pitää kevätjuhlassa ja muissa kesän riennoissa. Täytyy sit kattoa vielä tuntuuko se liian talviselta kun valmistuu. Sitten täytynee keksiä jotain kesäsempää.
Nyt lenkille, käykää tekin niin jaksatte neuloa paremmin!

Labels: ,

1 Comments:

At 12:37 PM, Anonymous Anonymous said...

Vai että luotettava ratsu on sitten vaihtunut Faabioon :) Et sitten kuitenkaan Volvoon vaihtanu? Oisin voinu suositella erittäin luotettavaa ja halpaa Paholaista ;)
Mä mihinkään lenkille mee, mä juoksen pallon perässä :D

t. teuwo

 

Post a Comment

<< Home