Tuesday, April 01, 2008

Sairas lomalla

Olen sairas ja siksi siis lomalla. Itse asiassa olin jo viikonloppuLOMALLA kipeä. Makasin perjantai-illasta tähän aamuun sängyssä. Hyvin meni. Nyt oon jo päässy koneelle asti. (kävin mä tässä eilenkin jo vähän) :) Töihin ei ollu mitään jakoa yrittää tänäänkään, joten täällä neljättä päivää kämpässä jumissa. Jännä juttu sinänsä, että vaikka tuntu sillon pe-la-yönä kun sai mahansa oksennettua tyhjäks, että olo helpottaa, niin silti oon ollu ihan naatti kaikki päivät. Hyvä kun keittiöön jaksaa mennä mehua hakemaan. Mutta kai se vaan joskus on vaan oltava. Varmaankin, jos osais muuten ottaa vähän rennommin, nää taudit ei olis näin rankkoja sit kun iskevät. Syksylläkin olin ihan sängyssä monta päivää. Sillon kun en osannu jatkuvasti stressata niin paljon, kipeenä oloon meni yleensä päivä tai maksimissaan kaks.
Ja siis mä oon ollu NIIN kipee, etten oo edes saanu neulottua mitään. Jotenkin vaan noiten kirjoneuleisten jälkeen on pieni plääh menossa. Toisaalta kaikki tän päivän energia tarvittais pariin kokeeseen, jotka on huomenna... Luulisin, että huomenna vois jo lähteä töihin, vaikka tätä räkää nyt hirveet määrät päässä onkin. Katotaan sit jos ääni alkaa hajoilla, niin otetaan uus lepo. Huomenna ei kuitenkaan hirvee päivä pitäis olla.
Jaahas, pyykkikone on valmis, koitan lähteä hiippailemaan pyykkejä narulle. Hyvää aprillipäivää! Älkää menkö ihan kaikkeen! :) (harmittaa ihan oikeesti, etten voi olla töissä, vois olla mehevä päivä...)

Labels:

2 Comments:

At 12:51 PM, Anonymous Anonymous said...

Toivotaan, että tauti on jo selätetty. Paranemisia :)

 
At 2:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Pikaista paranemista:)

 

Post a Comment

<< Home