Friday, January 02, 2009

Tammikuun eka postaus


Täällä ollaan... Tauti uusi ja makailen sohvalla taas.
Sen kunniaks kaivelin todella vanhan kuvan. Siis VIIME VUODEN maaliskuulta. :) Mun on pitäny koko ajan ottaa uusi kuva paidasta, mutta aina se vaan on jäänyt. Niinpä päätin tyytyä dokumentoinnissa tähän, kun vähän rajailin sitä uusiks. Kai siitä näkyy, millainen siitä tuli.


Easy-villis
Lanka: Sandnes Easy, jonka ostin Joulupukilta saamallani lahjakortilla Heinistä
Menekki: Ohjeen mukaan ostetut langat riittivät juuri ja juuri
Ohje: Moda (tähän numero, kun löytyy!)
Puikot: bambua, 7 mm



Pari rakettikuvaa viime kevään Salppurin kisoista. Mä vietin uuden vuoden aattoillan kämpässä, koska mä en luota turvallisuuteeni ulkona aattoyönä, kun tietää millä asenteella ja missä kunnossa ihmiset räiskii raketteja tuolla ulkona.
Velipoikakin paukutteli kotona yöltä ylijääneitä pommejaan ulko-oven raossa eilen päivällä! Eikä mitään hajua, miks mä käskin laittaa oven kiinni ja mennä ulos paukuttelemaan! Niinpä poistuin paikalta ja tulin turvaan tänne blogistaniaan. (siis omaan kämppään) Ilmeisesti tätä oli tapahtunu myös yöllä jonkun verran sillon kun porukoille oli tullu uni silmään, koska oli niin kylmä sisällä... Pojat oli valvoneet kuulemma puol seittemään aamulla. Mä olen varmaan vanha, mutta mun mielestä tollanen valvominen kuulostaa ihan hullulta!
Mä olen ihan sen kannalla, että rakettien myynti "siviileille" kiellettäis ihan kokonaan ja ainoastaan ammattilaiset sais tehdä ilotulituksia. Koska onhan tollaset suunnitellut ilotulitukset todella hienon näkösiä, toisin kuin päätön räiskintä. Vielä kun pitää naapurin kanssa kilpailla, eikä voi tehdä yhteistyötä, millä sais jonkun näköstä jälkeä ehkä aikaseks.

Mitenniin anti-uusivuosi-ihminen?

Tällä hetkellä neuleetkin on vähän anti-juttu. Ei mikään tunnu nappaavan silleen oikeesti. Yhden Haaviston lapasen oon saanu peukaloa vaille valmiiks, mutta pitäis varmaan purkaa ja tehdä pidemmäks. Tässä kuva siitä jouluaatolta. Ei vaan jotenkin huvita.


Joulusiivouksen yhteydessä löytyi Ateljé Margarethan kuvaston mukana tullut pieni ristipistoilu. Senkin vaiheessaolosta on dokumentti. Nyt se on kyllä jo valmis, mutta en ala säätämään kameran kanssa, että näistä tulisi ajantasaiset kuvat.
Ehkä joskus toiste. (niinniin, taas se lupaa vaan...)


Nyt poistun täältä, että seuraavallekin kerralle jää jotain sanottavaa. Mukavaa tammikuuta!

Labels: , ,

4 Comments:

At 7:16 AM, Anonymous Anonymous said...

Hyvää tätä vuotta sinullekin! Ihan samaa mieltä uuden vuoden paukuista. Tai voisivat edes rajoittaa myyntiä uudenvuodenaattoon ja ehkä edeltävään päivään. t. paukkuaran koiran omistaja

 
At 5:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Kiitokset paketista! Vielä en kokeillut, mutta ehkä sitten viikonloppuna.

Mäkin innostuin neulomaan, vaikka se ei oikein ole mun juttu. Sulla on täällä aina kaikkea hienoa!

 
At 12:00 AM, Blogger mursuliina said...

hei nyt on kuvat blogissa! laita sähköpostiini vielä sun yhteystiedot jookoskookos? mursuliina@hotmail.com lähettäisin yhden juttujuttusen.

 
At 11:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Blogissani on sinulle halaus!

 

Post a Comment

<< Home