Thursday, November 16, 2006

5 viikkoa joululomaan

Jaahas. Mystery Shawl edistyy, mutta nyt täytyy laittaa seuraavaksi viideksi viikoksi elämässä asiat eri järjestykseen. Koulu on nyt oltava ehdoton numero 1, koska muuten tää touhu varmaan venyy ikiopiskelun puolelle. Harkitsin jo, josko hautaisin langatkin kellariin, mutta enhän mä voi, kun joissain komeroissa oli käynyt varkaitakin joku aika sitten. Mitä jos mun vaivalla hamstraamani langat tulis varastetuks? En kyllä kestäis sitä enää tässä stressissä. :D!
Nyt seuraamaan viimeistä jaksoa Everwoodia ja kirjoittelemaan nimmareita Tupperi-kuvastoihin ja tilauslistoihin. Huomenna olis nimittäin kutsut, joiden ansiosta ajattelin meneväni Kädentaito-messuille, mutta ensimmäisen kappaleen asian takia jätän messut väliin. Menen sitten, kun on oikeasti aikaa ja voin rentoutua jossain vastaavassa.

4 Comments:

At 4:58 PM, Anonymous Anonymous said...

En ole pääsyt ostamaan Fiesta enään jälkeen lokakuun. Olen soitellut pääkaupunki seudun Anttilat ja yhdessä sanotiin keski-Suomesta vielä löytyy. Soitin myös Novitalle ja sieltä sanotiin että Tallinasta, että jos joku on menossa niin pyytäisin tuomaan, mutta ei ketään nyt ole menossa. Laitoin Novitan sivuillekin viestin ja sieltä sain yhden ystävällisen vastauksen, että voisi löytyä, ihanaaa! En olisi uskonut,että minulle suurelle hamsterille kävisi näin.

 
At 1:13 PM, Anonymous Anonymous said...

Laita mulle tietoja sibylla5ätluukkupistecom, olit 30000 jos saisin laitettua jotain postiin.

 
At 11:57 AM, Blogger Katiija said...

Nimppari onnea tännekkin!!

 
At 6:33 AM, Anonymous Anonymous said...

lupaavasti

 

Post a Comment

<< Home